لوله پلیکا فاضلابی

خرید انواع لوله پلیمری
خرید لوله پلیکا فاضلابی

از انواع لوله پی وی سی می‌توان به لوله پلیکا فاضلابی، لوله پلیکا چسبی، لوله پلیکا ناودانی و لوله پی وی سی پلیکا آب ساختمان و… از انواع لوله PVC اشاره کرد که کیفیت هر کدام  از این لوله‌ها ضخامتی متفاوت از ضخامت لوله پلیکا دارند. لوله‌های فاضلابی جزو اصلی‌ترین محصولات در حوزه سیستم‌های مکانیکی و فاضلابی صنعت ساختمان‌سازی است و شناخت انواع لوله و اتصالات فاضلابی می‌تواند در انتخاب و خرید مناسب‌ترین لوله فاضلابی به ما کمک کند.

لوله پلیکا فاضلابی در بین بازاری‌ها با عنوان لوله نیمه قوی و در بین مهندسین به عنوان لوله یو پی وی سی شناخته می‌شود که از جمله کاربردهای آن می‌توان به فاضلاب داخل ساختمان و انشعاب اصلی بیرون از ساختمان اشاره کرد.

سایز لوله پلیکا فاضلابی

فشار کاری ۶ بار برای لوله‌های پلیکا فاضلابی با طول شاخه ۶ متری در سایز های ۵۰ ، ۶۳ ، ۹۰ ، ۱۱۰ ، ۱۲۵ و ۱۶۰ میلی‌متری به همراه اتصالات فاضلابی پلیکا برای فاضلاب داخلی ساختمان‌ها استفاده می‌شود و از سایز ۱۶۰ الی ۳۱۵ میلی‌متر برای انشعاب اصلی فاضلاب بیرون ساختمان عرضه به بازار می‌گردد.

ویژگی‌های لوله پلیکا فاضلابی(PVC-U)

از ویژگی‌های لوله پلیکا فاضلابی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت در برابر خرندگی‌های ناشی از سیالات درون فاضلاب
  • سبکی و استحکام در برابر ضربه
  • ضریب انقباض و انبساط کمتر در مقایسه با لوله‌های پلیمری
  • قیمت ارزان نسبت به لوله‌های پلی اتیلن، پوش فیت و چدنی
  • مقاومت در برابر آتش

لوله فاضلابی پی وی سی

لوله‌های پلیکا و کاروگیت هر دو برای انتقال مواد فاضلابی استفاده می‌شود اما در مکان استفاده تفاوت‌هایی وجود دارد. لوله پلیکا در ساختمان‌ها که حجم کمتری از مواد نیازمند انتقال است استفاده می‌شود. لوله کاروگیت برای انتقال فاضلاب مکان های بزرگتر و صنعتی (درون محوطه ای) استفاده می‌شود.

از معروف‌ترین لوله‌هایی که می‌توان گفت از سال ۱۹۸۰ وارد دنیای لوله‌ فاضلابی شدند لوله‌های فاضلابی پی وی سی هستند که در طول مدت کمی محبوب صنعت ساختمان سازی شدند و در عرصه ساختمان‌های تجاری و مسکونی حرفی برای گفتن داشتند.

برای دانلود کاتالوگ این محصول، بر روی دکمه «دانلود کاتالوگ» کلیک کنید.

سوالات متداول

دیدگاه کاربران

محصولات مرتبط

فهرست