رابط پوش فیت

خرید اتصالات پلیمری/اتصالات پوش فیت
خرید رابط پوش فیت

‌ برای اتصال لوله به لوله پوش فیت و دیگر قطعات از رابط پوش فیت استفاده می‌شود.در واقع رابط پوش فیت لوله کوتاهی است که در هر دو طرفش واشر تعبیه شده است که این قابلیت را به آن می‌دهد تا دو قطعه مختلف را به هم وصل کند. در واقع ارتباط دهنده قطعات پوش فیت به یکدیگر می‌باشد.رابط پوش‌فیت در سایز های ۴۰ – ۵۰ – ۷۵ – ۱۱۰ – ۱۲۵ – ۱۶۰ و ۲۰۰ میلی متر تهیه و توزیع می‌شود.

خرید رابط پوش فیت

همان طور که می‌دانید لوله‌ها در شاخه‌هایی با طول معین تولید می‌شوند. در بسیاری از مواقع لازم است تا برای سیستم لوله‌کشی، لوله‌ها به یکدیگر متصل شوند. برای اتصال لوله‌ها با قطر یکسان و در یک راستا، از بوشن و رابط پوش فیت استفاده می‌شود. همچنین در فرآیند تعمیر و نگهداری سیستم‌های فاضلاب پوش فیت نیز از رابط‌های پایه بلند متناسب با طول سوکت استفاده می‌شود.

معرفی پوش‌فیت:

پوش‌فیت سیستم جدید فاضلاب ساختمانی است که فاقد محدودیت‌های اجرائی و کاربردی سیستم‌های قبلی بوده و در عین حال دارای امتیازات جدیدی است. در سیستم پوش‌فیت Pushfit هریک از اتصالات و لوله‌ها از یک سو دارای سوکتی می‌باشند که در آن یک حلقه آب‌بندی جای دارد و می‌توان انتهای بدون سوکت آن را به راحتی و با اندکی فشار به درون سکوت لوله و یا اتصال بعدی وارد نمود. با توجه به ماهیت وصل شدن قطعات به یکدیگر این سیستم پوشفیت (Push Fit) نامیده شده.

برخی از ویژگی‌های پوش‌فیت :

  • عمر مفید طولانی به دلیل مقاوم بودن لوله ، اتصالات و حلقه‌های آب‌بندی در برابر ضربه، تنش‌های مکانیکی و حرارتی و مواد شیمیایی
  • سرعت و سهولت بسیار زیاد در امر نصب واجرا و در نتیجه صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های نگهداری و تعمیرات می‌شود.
  • عدم تحمیل بارهای اضافی به ساختمان به دلیل کمی وزن و نبود نیاز به تقویت بخش‌های پذیرنده بار در ساختمان 
  • ایمنی در شرایط آتش‌سوزی به دلیل دارا بودن ویژگی Flame Rerardant منطبق با استاندارد
  • عدم نیاز به چسب ، جوش دادن و نظائر آن و کاسته شدن از هزینه‌های اجرایی

سیستم فاضلابی پوش فیت پروتکت

  • ایمنی در برابر حریق؛ مقاوم در برابر شعله ور شدن براساس طبقه بندی B1 استاندارد ۴۱۰۲ DIN
  • کاهش چشمگیر میزان انتقال صدا تا سطح ۱۹ دسی بل به گواهی موسسه قرانهوفر آلمان
  • و مقاومت بالا در برابر طیف گسترده ای از مواد شیمیایی بر اساس استاندارد ۱۰۳۵۸ ISO
  • اتصال ساده تنها با یک فشار و بدون نیاز به چسب یا جوش
  • سبکی وزن و سهولت در حمل و نقل و اجرا در مقایسه با سیستم های آلیاژی
  • آب بندی پایدار و مطمئن حتی در زمین لرزه های غیر مخرب به دلیل انعطاف پذیری بالای سیستم
  • قابلیت انطباق با تمام سیستم های فاضلابی استاندارد پلیمری و آلیاژی
  • و توانایی تحمل جریان فاضلابی با دمای ۸۵°C در بلند مدت و ۹۵°C در کوتاه مدت
  • امکان تصحیح و تغییر سیستم با کمترین هزینه در صورت بروز اشتباه یا تغییر نقشه
  •  دامنه کامل تولید لوله و اتصالات از سایز ۴۰ تا ۳۰۰ میلی متر

عملکرد سیستم پروتکت در اطفاء حریق

وجود آتش نیازمند حضور سه عامل سوخت، حرارت و اکسیژن است. Flame Retardant ها یا مواد تاخیر انداز شعله موادی هستند که در زمان ساخت و یا بعد از ساخت محصولات به آنها اضافه می‌شوند و با ایجاد واکنش‌های شیمیایی یک یا چند مورد از این عوامل را تحت تاثیر قرار می‌دهند. یک محصول خود اطفاء پس از حذف منبع شعله خودبخود خاموش می‌شود و باعث جلوگیری از گسترش حریق می‌گردد. سیستم پوش فیت پروتکت ساخته شده از پلی پروپیلن با خاصیت Flame Retardant می‌باشد و در مقابل شعله ور شدن به دلایلی مانند تماس مقطعی با شعله، گازهای داغ و جرقه‌های مکانیکی یا الکتریکی مقاوم هستند و باعث گسترش حریق در ساختمان نمی‌شوند

عملکرد سیستم پروتکت در کاهش میزان انتقال صدا

حرکت سیال سبب ایجاد ارتعاش در لوله‌ها می‌گردد و صدای ناشی از آن از دو طریق به اتاق می‌رسد: صدای هوابرد که از دیواره لوله و از طریق هوا منتقل می‌شود و صدای سازه برد که از طریق بست‌ها به سازه ساختمان و از سازه به صورت هوابرد به فضای داخل ساختمان می‌رسد. برای کاهش موثر میزان انتشار صدای یک سیستم فاضلابی، لازم است مسیرهای رسیدن صدا به اتاق را تا حد امکان مسدود کرد. سیستم پروتکت میزان انتقال صدا را به شکل چشمگیری کاهش می‌دهد.

خرید رابط پوش فیت

قیمت رابط پوش فیت به علت نوسانات قیمت بازار متغیر است.جهت اطلاع دقیق از قیمت فروش رابط پوش فیت با شماره ۰۲۱۷۷۹۳۹۶۰۱ تماس بگیرید.

محصولات مرتبط

محصول مشابهی وجود ندارد.

فهرست