1. ویکی پایپ
  2. »
  3. خرید انواع لوله پلیمری
  4. »
  5. لوله پلی اتیلن
  6. »
  7. لوله دوجداره کاروگیت پلی اتیلن

لوله دوجداره کاروگیت پلی اتیلن

خرید انواع لوله پلیمری/لوله پلی اتیلن
خرید لوله دوجداره کاروگیت پلی اتیلن

همانطور که می‌دانید لوله پلی اتیلن نیز مانند لوله کاروگیت و سایر لوله‌ها دارای محدوده کاربری وسیعی است. در سال‌های اخیر با بهره‌گیری از روش‌های نوین پلیمریزاسیون، خواص مکانیکی پلی اتیلن(HDPE) بهبود یافته است و نسل‌های متوالی آن با علایم مشخصه PE – ۱۰۰ ،PE – ۸۰ ،PE – ۶۳ به ترتیب به بازار مصرف ارائه شده است. تکنولوژی تولید لوله پلی اتیلن دوجداره یا دو لایه باعث تحولی بزرگ در صنعت لوله‌های پلیمری است.

اسامی مختلف لوله دوجداره کاروگیت پلی اتیلن

لوله دوجداره کاروگیت پلی اتیلن که با اسامی لوله دوجداره کاروگیت، لوله دوجداره پلی اتیلن و لوله دو لایه پلی اتیلن نیز شناخته می‌شود، به دلیل فرورفتگی و برامدگی جداره خارجی و انعطاف‌پذیری فوق‌العاده این لوله‌ها، در صورت وجود بستر مناسب و تراکم کافی خاک اطراف و بالای لوله دوجداره کاروگیت پلی اتیلنی در زمان خاکریزی، از مقاومت مکانیکی کافی در مقابل بارهای ترافیکی و وزن خاک روی آن برخوردار است.به عبارت دیگر لوله دوجداره پلی اتیلن کاروگیت در مقایسه با لوله تک جداره پلی اتیلن  هم قطر خود (‌با سختی حلقوی یکسان)، وزن به مراتب کمتری دارند.

کاربرد لوله دوجداره کاروگیت پلی اتیلن

لوله‌های دوجداره کاروگیت پلی اتیلن برای کانال‌های زیرزمینی کاربرد دارند زیرا این لوله‌ها مقاومت کافی برای تحمل فشارهای داخلی را ندارند. سطح خارجی این جنس لوله حلقه به حلقه می‌باشد. لوله دوجداره پلی اتیلنی کاروگیت‌دار مقاومت زیادی در برابر فشارهای زیرسطحی و بارهای مرده و زنده وارده از سطح و زیر لاستیک ماشین‌های در حال تردد دارد. این لوله ها که گاهاٌ تحت نام سپتیک تانک به عنوان مخزن تصفیه نیز به کار می‌روند، کاربرد زیادی در تصفیه آب و فاضلاب منازل مسکونی و ادارات و کارخانه‌ها دارند.

خرید لوله دوجداره کاروگیت پلی اتیلن

شرکت ویکی پایپ را بدون شک میتوان در زمره‌ی برترین تولید کنندگان انواع لوله صنعتی و فاضلابی خاورمیانه بشمار آورد. در زمانهای گذشته، وجود شرکتهای خلاق صنعتی که امکان طراحی و تولید انواع لوله و دستگاه های صنعتی را داشته باشند، چیزی شبیه به یک رویای دور از ذهن بود. اما امروزه شرکت ویکی پایپ با اتکا بر توان نخبگان صنعتی جای جای کشور، دراختیار داشتن آزمایشگاه‌های تخصصی و دستگاه‌های تولید فوق حرفه ای و استفاده از بهترین گرید مواد اولیه و استانداردهای جهانی، موفق به تولید انواع محصولات باکیفیت شده است. جهت خرید این محصول تماس بگیرید.

محصولات مرتبط

محصول مشابهی وجود ندارد.

فهرست