زانو تک لایه

خرید اتصالات پلیمری/خرید اتصالات تک لایه
خرید زانو تک لایه

خرید زانو تک لایه

زانو تک لایه، به عنوان نوعی اتصال در قسمت هایی که اتصال نیاز به عوض شدن جهت دارد استفاده می‌شود. به این علت که تمام لوله ها از انعطاف پذیری مناسبی برخوردار نیستند و نمی‌توانند خود به خود خم بشوند که در این صورت خود لوله می‌شکند و غیر قابل استفاده می‌شود و به همین دلیل است که قطعاتی به نام زانویی به وجود آمدند. این وسیله از ماده اولیه پلی پروپلین به وجود آمده است که برای سیستم های آب رسانی و لوله کشی های ساختمانی از آن استفاده می‌شود.

زانو تک لایه به ۳ دسته تقسیم می‌شوند: زانویی تبدیل، زانویی ۴۵ درجه و زانویی ۹۰ درجه  که در زیر می‌توانید توضیح کوتاهی مربوط به هرکدام را پیدا کنید.

زانویی تبدیل: این اتصال این کمک را می‌کند که با هر قطر لوله ای که موجود است، بتوان مسیر را تغییر دارد و جهت نه تنها تغییر کند بلکه برای راه انتقال نیز مشکلی به وجود نیاید.

زانویی ۴۵ درجه: ‌زمانی که نیاز باشد مسیر لوله به اندازه ۴۵ درجه تغییر مسیر دهد، از این نوع زانویی استفاده می‌شود. به خاطر اینکه در این نوع اتصال میزان گرفتگی لوله می‌تواند کمتر باشد، استفاده بیشتری نیز از آن می‌شود.

زانویی ۹۰ درجه:‌ برای تغییر مسیر لوله به اندازه ۹۰ درجه نیاز است که از زانویی ۹۰ درجه استفاده شود. این زانویی‌‌ها به علت داشتن زاویه تند ممکن است که باعث کاهش فشار انتقال آب در قسمتی که تغییر مسیر اتفاق می‌افتد بشوند و دوباره در ادامه به سرعت اولیه خود بازگردد.

ویژگی های زانو تک لایه

  • از ورود نور به داخل لوله جلوگیری می کند و به همین دلیل از رشد و پرورش میکروارگانسیم ها نیز جلوگیری‌ می‌شود و کیفیت آّب خیلی بالاتر می‌رود.
  • از این زانویی می‌توان هم برای لوله آب گرم و هم لوله آب سرد استفاده کرد.
  • بر روی زانویی خطوط راهنمایی وجود دارد که در هنگام نصب می‌تواند به عنوان راهنما استفاده شود و برای نصب صحیح آن کمک کند.
  • طراحی شده برای استفاده راحت و آسان که می‌تواند مرحله نصب را نیز آسان و زمان آن را کاهش دهد.
  • ساخته شده از مواد خاصی که از خوردگی زانویی در دراز مدت جلوگیری می‌کند.
  • به علت استفاده از مواد ویژه در ساختار این محصول، زانو تک لایه در برابر تمام اسید ها، باز ها و …. از خود واکنشی نشان نمی‌دهد و حتی از رسوب نیز جلوگیری می‌کند و پوسیده نمی‌شود.
  • این اتصال می‌تواند عایق حرارتی و همین طور الکتریکی باشد که نه تنها از خود در برابرشان محافظت کند بلکه از تغییر کیفیت آب نیز بتواند جلوگیری کند.
  • ساخته شدن آن با شرایط استاندارد کیفیت آن را بالاتر می برد که باعث مقاومت بیشتر در برابر ضربه می‌شود و به راحتی شکسته نمی‌شود.
  • قرار گیری بسیار مناسب آن در اتصال با لوله‌های دیگر باعث می‌شود که افت فشار به قدری پایین باشد که قابل حدس زدن نباشد.
  • در کنار لوله کشی های آب، اتصال زانویی می‌تواند در تهویه مطبوع هوا هم استفاده شود.

 قیمت زانو تک لایه

قیمت زانو تک لایه می‌تواند از برندی تا برند دیگر متغیر باشد. علاوه بر این کیفیت محصول (که خود تحت تاثیر نوع مواد اولیه مصرفی و مراحل تولید است) نیز می‌تواند بر قیمت آن تاثیرگذار باشد. البته باید این نکته را به یاد داشت که کیفیت محصول تاثیر مستقیمی بر روی قیمت آن می‌گذارد، پس هرچه محصول با کیفیت تر باشد انتظار می‌رود که قیمت آن نیز بالاتر باشد.

برای اطلاع از قیمت خرید زانو تک لایه با شماره ۰۲۱۷۷۹۳۹۶۰۱ تماس بگیرید  و یا به سایت ما مراجعه کنید.

سایزبندی زانو تک لایه

زانو ۴۵ درجه تک لایهزانو ۹۰ درجه تک لایهزانو یکسر بوشن فلزی تک لایهزانو یکسر مغزى فلزى تک لایهزانو بوشن فلزی دیواری تک لایهزانو بوشن فلزی زوج تک لایهزانو بوشن فلزی دیواری تک لایهزانو مغزی فلزی دیواری تک لایه
۲۰۲۰۲۰*۱.۲۲۰*۱.۲۲۰*۱.۲۲۰*۱.۲۲۰*۱.۲۲۰*۱.۲
۲۵۲۵۲۰*۳.۴۲۰*۳.۴۲۵*۳.۴۲۵*۱.۲۲۵*۳.۴۲۰*۳.۴
۳۲۳۲۲۵*۱.۲۲۵*۳.۴۲۵*۱.۲۲۵*۳.۴
۴۰۴۰۲۵*۳.۴۲۵*۱.۲
۵۰۵۰۳۲*۳.۴
۶۳۶۳۳۲*۱
۷۵
۹۰
۱۱۰
۱۲۵

لیست قیمت زانو ۹۰ درجه

کدسایزقیمتتعداد
۲۰۳۱۰۲۰۲۱.۸۰۰۳۰۰
۲۰۳۱۲۲۵۳۲.۴۰۰۲۰۰
۲۰۳۱۴۳۲۱۰۰

لیست قیمت زانو ۴۵ درجه

کدسایزقیمتتعداد
۲۰۳۵۰۲۰۱۹.۵۰۰۳۵۰
۲۰۳۵۲۲۵۲۸.۸۰۰۲۰۰
۲۰۳۵۴۳۲۱۰۰

لیست قیمت زانو فلزبستدار

کد سایزقیمتتعداد
۲۰۵۵۰ ۱/۲×۲۰۱۴۹.۱۰۰۱۴۰
۲۰۵۵۲ ۱/۲×۲۵ ۱۵۴.۳۰۰۱۰۰
۲۰۵۵۴
۳/۴×۲۵ ۱۸۷.۸۰۰ ۱۰۰

لیست قیمت زانو مغزی بستدار

کدسایزقیمتتعداد
۲۰۶۵۰ ۱/۲×۲۰ ۲۲۰.۲۰۰۱۰۰
۲۰۶۵۱
۳/۴×۲۰ ۲۴۶.۳۰۰۱۰۰
۲۰۶۵۴۳/۴× ۲۵۲۵۵.۴۰۰۸۰

لیست قیمت زانو دوقلو

کدسایزقیمتتعداد
۲۰۵۶۰ ۱/۲×۲۰ ۳۴۵.۵۰۰ ۴۰
۲۰۵۶۲ ۱/۲× ۲۵ ۳۷۵.۴۰۰۳۵

سوالات متداول

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زانو تک لایه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

محصول مشابهی وجود ندارد.

فهرست