پل بست دار تک لایه

خرید اتصالات پلیمری/خرید اتصالات تک لایه
خرید پل بست دار تک لایه

خرید پل بست دار تک لایه

پل بست‌دار تک لایه  توسط لایه درونی خود به لوله‌ها متصل می‌گردد.  پل بست‌دار به خاطر داشتن یک شکاف در پهلوی خود مقداری از فضای انتقال آب را محدود می‌کند.کار با پل بست‌دار تک لایه به دلیل اینکه پایه دارد منظم‌تر است و تنها یک لوله از شکاف آن رد می‌شود. پل بست‌دار شبیه یک حلقه پلاستیکی یا بوشن است که شکافی در پهلولی آن وجود دارد. پل بست‌دار دارای سه بخش است که به طور مختصر عبارت اند از استوانه عبور آب، شکاف درون استوانه عبور آب و پایه نگه دارنده . این سه بخش به این اتصال کمک می‌کنند که جریان لوله کشی در هنگام تقاطع لوله‌ها به نحو درستی انجام شود.

مزایا و ویژگی های پل بست دار تک لایه

در ادامه این مطلب به ذکر برخی از مهم ترین مزایا و ویژگی های پل بست دار تک لایه می پردازیم. از آنجا که لوله و اتصالات پلیمری در جنس های گوناگون و به شکل های مختلفی تولید می شوند، با توجه به کاربردی که دارند مزیت ها و ویژگی های گوناگونی دارند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • انعطاف پذیری  

انعطاف پذیری بالای این لوله ها باعث شده است کمتر دچار شکستگی شوند و در صورتی که در خاک مدفون شده باشند تنش های فشاری کمتری را تحمل می نمایند. در واقع این انعطاف پذیری باعث شده ضریب اطمینان و ایمنی سیستم های لوله کشی افزایش یابد. یکی دیگر از مزایای انعطاف پذیری استفاده کمتر از اتصالات می باشد که باعث می شود سیستم لوله کشی بهتر و بهینه تر کار خود را به انجام برساند.

  • طول عمر

لوله و اتصالات پلیمری به طور میانگین بین ۵۰ تا ۱۰۰ سال عمر می کنند و از این جهت نسبت به لوله های گالوانیزه، آهنی، سیمانی و غیره طول عمر بیشتری دارند.

  • هزینه مناسب

پل بست دار تک لایه پلیمری کم هزینه تر از انواع  فلزی می باشند و با توجه به این که هزینه نگهداری آن ها نیز کمتر می باشد در بلند مدت به صرفه تر و مطمئن تر می باشند.

  • قابلیت بازیافت

یکی دیگر از مزیت های پل بست دار تک لایه قابلیت بازیافت آن ها می باشد، این ویژگی باعث شده اثرات مخرب کمتری نسبت به سایر لوله ها بر محیط زیست بگذارند.

  • وزن سبک و نصبی آسان

پل بست دار تک لایه اغلب به راحتی نصب می شوند و با توجه به وزن کمتری که دارند حمل و نقل آن ها نیز به سادگی انجام می گیرد.

  • مقاوم در برابر خوردگی

پل بست دار تک لایه اغلب در برابر مواد خورنده و عوامل زنگ زدگی مصون می باشند و اگر آب بندی آن ها بخ درستی به انجام برسد. کمتر دچار مشکل می شوند و تا بلند مدت نیازی به ترمیم و تعمیر پیدا نمی کنند.

  • معایب و مشکلات

اگرچه لوله و اتصالات پلیمری ویژگی ها و مزایای زیادی دارند اما عاری از مشکل نمی باشند. در این راستا لازم می دانیم در این مقاله به معایب این لوله ها نیز اشاره ای بنماییم.

  • تنش کششی کمتر

از لوله های پلیمری مانند لوله‌های پلیکا تنش کششی کمتری را تحمل می نمایند. به همین دلیل از مقاومت بالایی در برابر ضربه برخوردار نمی باشند.

  • دفرمه شدن در برابر حرارت زیاد

دمای بالا یکی دیگر از مشکلات برخی از این لوله ها می باشد که باعث نرم شدن آن ها می گردد و در نتیجه باعث تغییر شکل و دفرمه شدن آن ها می گردد.

قیمت پل بست دار تک لایه

قیمت پل بست دار تک لایه به علت نوسانات بازار متغییر است.برای اطلاع از قیمت فروش پل بست دار تک لایه با شماره ۰۲۱۷۷۹۳۹۶۰۱ تماس حاصل فرمایید.

لیست قیمت پل کوتاه بستدار

کدسایزقیمتتعداد
۲۱۲۶۰۲۰۳۳.۹۰۰۱۵۰
۲۱۲۶۲۲۵۴۲.۵۰۰۱۰۰

سوالات متداول

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پل بست دار تک لایه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

محصول مشابهی وجود ندارد.

فهرست